Home + Review| Frozen LEGO® Slee-avontuur met Anna en Kristoff!

Review| Frozen LEGO® Slee-avontuur met Anna en Kristoff!

Frozen kwam in 2013 uit en is vandaag de dag nog steeds razend populair. Milan was in die tijd nog te klein en ik ad de film zelf nog niet gezien. Vorig jaar keken we hem samen op Netflix en we waren beiden verkocht. Wat een onwijs leuke Disney film is dat zeg! En nee, hij is niet alleen leuk voor meisjes 😉 Voor jongens is namelijk de stoere Kristoff heel leuk en natuurlijk Olaf.

Het kon dan ook niet uitblijven dat LEGO® Frozen zou toevoegen aan de Disney Princess serie. Er zijn verschillende sets, maar deze set bestaat uit Anna, Kristoff en Sven het rendier. En misschien is dat ook wel hetgeen dat het ook extra leuk maakt voor jongetjes: twee mannelijke figuren en leuke onderdelen die niet té roze zijn.

Tijdens een spannende rit op de slee pauzeren Anna en Kristoff even om de wintervoorraad aan te vullen bij de ’tradingpost’.

Deze set komt van Olgo. Olgo is een fijne, overzichtelijke webshop waar je de mooiste LEGO® sets shopt tegen scherpe prijzen. En ja, je vindt daar uiteraard ook de nieuwste sets. Ik ben veel LEGO® webshops tegen gekomen en wat mij bij deze altijd erg opviel was het heel lange menu met alle series. Dan moest je dus eerst het hele menu langs voor je bij de juiste serie was waar je daarna nog naar je set moest zoeken. Het zijn vaak drukke websites met kleine letters.

De lay-out van Olgo is clean en overzichtelijk en dat zoekt een heel stuk prettiger vind ik!

Maar weer even terug naar de set 😉 De set heet dus ‘Slee-avontuur met Anna en Kristoff’ en heeft nummer 41066. Bij Olgo koop je deze set voor €32,95. Onze conclusie is dat dit een onmisbare set is voor ieder kind (jongen of meisje, dat maakt helemaal niet uit) dat van Frozen en LEGO® houdt. De verschillende onderdelen en accessoires maken het een set waarbij kinderen juist heel veel verhalen kunnen bedenken.

Wij hoorden Milan ermee spelen en die verzon het ene avontuur na het andere. De ene keer met wat hij had gezien in de film en de andere keer bedacht hij weer iets heel anders en moesten ze naar de grote stad. Hij zal er dus nog lang mee spelen en er veel plezier van hebben.

Wil je zien hoe wij deze set bouwden? We hebben er een tof stop-motion filmpje bij gemaakt!

Kende jij deze set al? Laat het me weten in de comments hieronder!

liefs-marisca-mamablogger-mama blogger-

mamablogger, samenwerking, samenwerken, disclaimer

Volg:
Marisca

Bedankt voor het lezen en leuk dat je Mamablogger een bezoekje brengt! Mijn naam is Marisca. Ik ben getrouwd met Patrick en Moeder van Milan (okt. ’10) en Floris (okt. ’17). Niets is leuker dan schrijven over het moederschap en jullie te inspireren met budgettips, uittips, persoonlijke verhalen etc. Kortom, Mamablogger is het meest persoonlijke online magazine voor moeders.

Find me on: Web | Twitter | Instagram | Facebook