Home + Diary | Twee keer met vakantie!

Diary | Twee keer met vakantie!

Mijn eerste weekje vakantie zit er alweer op en wat was het heerlijk! Hij had veel slechter kunnen beginnen. Zo gingen we naar het GuestHouse Hotel in Kaatsheuvel, naar de Efteling en reden we een paar dagen later naar Friesland waar we nu overigens nog steeds zijn. Kijken jullie mee naar onze week?

Maandag

Op één van de warmste dagen van het jaar reden wij richting Kaatsheuvel. We waren er op uitnodiging van het GuestHouse Hotel. Het was mega warm, maar wat hebben we genoten!

In de avond hebben we nog heerlijke pannenkoeken gegeten om de hoek van het hotel bij De Lakei. Zo lekker en gezellig!

Dinsdag

Ik deel niet veel foto’s meer omdat je afgelopen zaterdag het hele uitgebreide verslag heb kunnen lezen, maar wat was het een heerlijke dag! Nogmaals mijn enorme dank aan het GuestHouse Hotel in Kaatsheuvel!

Woensdag

We beginnen de woensdag om 8.00 uur al bij de huisarts met Milan. Dit op aanraden van de ortho. De huisarts zag wel een verdikking in zijn neus dus hebben we nu een neusspray. Als we over een maand geen verbetering merken, dan worden we doorverwezen naar de KNO arts.

Milan heeft een nieuwe Samsung Galaxy Tab A6 gekregen van Samsung en heeft nu zijn eigen ‘kinder Facebook’ gemaakt zoals hij zelf zegt. In de notities schrijft hij zelf korte statusupdates en hij drong erop aan dat ik deze in de diary zou delen.

’s Middags komt er een heel gaaf pakket binnen van Smartphonehoesjes.nl met wie ik een leuke samenwerking heb. Ik krijg dit fantastische pakket met een geweldige sleeve/tas voor mijn MacBook en nog veel meer fijne spullen. Ook Patrick heeft zich het nodige toegeëigend haha.

In de avond zie ik de Ay-kasa kratjes opeens voorbij komen op Instagram en ik besluit er meteen een artikel over te schrijven. Deze wordt meteen al erg goed gelezen, leuk!

Donderdag

Vandaag doe ik niet zo heel veel, behalve heel veel vooruit bloggen voor de vakantie. Niet alleen de eigen blogs, maar ook de lopende opdrachten en dat zijn er opeens weer heel veel. Fijn natuurlijk, maar ik moet nog wel even aan de bak 😉

Ik begin de dag met het maken van foto’s voor de blog over de Zeeman outfits. Mijn moeder maakt de foto’s. Daarna fiets ik weer snel naar huis om ze te uploaden en het artikel te schrijven. Het is toch cool dat grote bedrijven als Zeeman met je samen willen werken?!

Ik werk aan de eettafel en word ondertussen in de gaten gehouden door dit kleine schatje. Hi liefje! Ik kan uren naar dit koppie kijken.

Tussen al het typen door kroel ik lekker lang met Floris op de bank en maak ik deze foto van Pat en Milan die samen gehaktballen draaien. Pat vraagt aan mijn ouders of ze komen eten, gezellig!

De rest van de dag maken we lijstjes met dingen die we in moeten pakken voor de vakantie, Netflixen we wat, kroelen en spelen we lekker met de kinderen en maak ik de nodige blogs af.

Vrijdag

Inpakken en wegwezen! We gaan namelijk met vakantie! No worries, op ons huis wordt gepast door mijn ouders. We gaan een weekje naar Friesland en zitten in een huisje.

Tijdens lange autoritten zit ik altijd achterin naast Floris en ik moet gewoon even een foto maken van zijn lange wimpers.

We zitten op een prachtige camping in een leuk huisje, maar ik moet altijd erg wennen. Het huisje is een beetje oubollig, maar dat is niet erg. Wat wel erg is, is dat het niet goed schoon is gemaakt. We dienen daarom dan ook een klacht in bij de receptie. Daar wordt een schoonmaakster gehaald die de badkamer opnieuw moet doen. Ook willen we nieuwe kussens, want we zien op twee kussens kleine bloedvlekjes. We hebben dan wel ons eigen beddengoed bij ons, maar geen kussens en ik ga hier echt niet op slapen. Deze kussens worden meegenomen en we krijgen nieuwe. Dit ga ik ook zeker meenemen in de recensie. Na die eerste nacht gaat het gelukkig beter.

Zaterdag

Vandaag verkennen we Leeuwarden! We gaan eerst lekker lunchen. Ik neem een broodje geitenkaas en Floris vindt hem er ook wel lekker uitzien 😉

Daarna bezochten we gevangenis Blokhuispoort en dat was heel gaaf! Supertof om zo’n gevangenis van binnen te zien. Milan liep er rond als een echte cipier haha. In de avond kwamen mijn ouders gezellig langs en ze bleven slapen. Wat we niet wisten was dat we een extra tweepersoons bed hebben. Zij gaan verder niet weg dus dit was een leuke, onverwachte uitstap!

Zondag

Vandaag doen we het rustig aan en bezoeken we het dorpje Grou. Pat en ik zijn er ongeveer een jaar of 13 geleden geweest en het is ons altijd bijgebleven. Tijd om het dorp weer eens te bezoeken met onze kinderen!

Team Zonnebril & streepjes present! Even een selfie met mijn oudste zoon, wat wordt hij toch groot! Veel te groot…

En dit binkie hing lekker onderuit gezakt á la Al Bundy in de buggy. De rest van de dag hebben we niet veel gedaan. Lekker rustig aan, een wandelingetje gemaakt en gespeeld. Ondertussen had ik weer eens tijd voor een Netflix serie (New Girl is zo onwijs leuk!) en zelfs op vakantie stopt het bloggen niet dus maak ik deze diary klaar.

Op naar weer een nieuwe week! Wij blijven nog even in Friesland en keren dan weer terug naar Gouda, want Oost, west, thuis nog altijd het best!

Dit was alweer de diary van deze week. Ik hoop dat je dit kijkje in ons leven weer leuk vond. Tot de volgende diary!

Volg:
Marisca

Bedankt voor het lezen en leuk dat je Mamablogger een bezoekje brengt! Mijn naam is Marisca. Ik ben getrouwd met Patrick en Moeder van Milan (okt. ’10) en Floris (okt. ’17). Niets is leuker dan schrijven over het moederschap en jullie te inspireren met budgettips, uittips, persoonlijke verhalen etc. Kortom, Mamablogger is het meest persoonlijke online magazine voor moeders.