Home + Binnenstebuiten review| dit gaat er dus om in je hoofd

Binnenstebuiten review| dit gaat er dus om in je hoofd

Ik weet niet of jullie het herkennen, maar ik kan de ene dag uit stappen en meteen al weten dat dit mijn dag niet wordt, terwijl het de andere dag alleen maar van een leien dakje gaat. Of zo’n dag dat alles misgaat ben ik dus ook gevoeliger voor emoties als angst, boosheid en verdriet. Soms zelfs ook afgunst. Op zulke dagen lijkt het gras bij de buren toch echt groener.

Dan de dagen waarop alles lekker soepel gaat; die zijn heerlijk! Alle emoties die hierboven staan zijn verdwenen als sneeuw voor de zon en ik ben dan de hele dag blij. Wat nou groen gras bij de buren? Hier zie je geen eens gras omdat er een zwembad op staat 😉

En daarom was ik ook superblij toen ik de uitnodiging kreeg van Disney om als één van de eersten, en samen met andere bloggers, de nieuwe animatiefilm Binnenstebuiten te kijken. Maar helaas kon ik die dag niet dus vroeg ik op Facebook of er iemand anders voor mij in de plaats wilde gaan. Gelukkig wilde Brenda van Kidsdepartment voor mij in de plaats samen met haar zoontje en nog een vriendinnetje.

Voor kinderen is het al een belevenis op zich dat ze naar Disney Nederland mogen op de 19e (!) verdieping met een geweldig uitzicht op Schiphol. Ik was er laatst ook met M en dat vond hij al bijna magisch 😉

Na een super ontvangst was het tijd voor Binnenstebuiten in 3D. De film laat zien wat er in je hoofd omgaat. Jouw brein als hoofdkwartier voor alle emoties. Dit vond Brenda ervan:

“De film is superleuk en er zit heel veel volwassen humor in dus voor ouders is het ook heel erg leuk om naar deze film te gaan. Hoewel er bij de film vermeld wordt dat deze voor alle leeftijden is, is de film wel lastig te begrijpen voor jonge kinderen. Vanaf een jaar of zes zullen ze deze veel beter begrijpen. Toen ik na afloop aan mijn zoontje vroeg waar de film over ging antwoordde hij ‘kaboutertjes’ ;-)”

Kortom, Binnenstebuiten is een supergave film en wederom een hoogstandje van Disney! Wel heel leuk voor wat oudere kinderen én hun ouders natuurlijk!

Ben jij al naar de film geweest? Zo ja, wat vond je ervan? Laat het me weten in de comments hieronder!

mama, blogger, mamablogger, blog,

Volg:
Marisca

Bedankt voor het lezen en leuk dat je Mamablogger een bezoekje brengt! Mijn naam is Marisca. Ik ben getrouwd met Patrick en Moeder van Milan (okt. ’10) en Floris (okt. ’17). Niets is leuker dan schrijven over het moederschap en jullie te inspireren met budgettips, uittips, persoonlijke verhalen etc. Kortom, Mamablogger is het meest persoonlijke online magazine voor moeders.

Find me on: Web | Twitter | Instagram | Facebook