Mamablogger bestaat sinds 2013 en er zijn sindsdien al meer dan 4300 artikelen online gekomen. In deze uitgebreide media kit kun je in één oogopslag op kunt zien wat de huidige statistieken zijn en wat de mogelijkheden zijn om te adverteren en samen te werken (klik voor meer informatie en de mogelijkheden). Deze media kit kun je hieronder bekijken en wordt regelmatig bijgewerkt. Zo vind je onder andere statistieken en voorbeelden van foto’s die ik maak voor samenwerkingen. Ook de vindbaarheid door AI zoekmachines neemt in snel tempo toe. Hieronder vind je daarom ook screenshots vanuit twee AI tools waarin je ziet dat zij goed weten wie Mamablogger is en waarover de blog gaat. Dit is een mooie stap richting het veranderende online landschap waarin AI steeds belangrijker wordt. Neem voor prijzen contact met mij op via info@mariscakenter.nl.
Media kit Mamablogger
Wil je meer informatie? Mail dan naar info@mariscakenter.nl en ik mail je binnen enkele uren terug! Omdat Mamablogger niet exclusief samenwerkt met een media bureau, blijven de tarieven scherp en kan ik snel schakelen.
Bekijk ook:
DA waarde Mamablogger
Hierboven de DA waarde van Mamablogger in februari 2024.
De screenshots hierboven dateren van januari 2024 waarin een artikel op Mamablogger viral ging. Dit heeft ook een positieve invloed op de andere content op Mamablogger. Daarover vertel ik meer verderop in deze media kit.
Resultaten Mamablogger in AI tools
Microsoft Copilot
Op bovenstaande screenshots zie je de vragen die ik stelde aan Copilot over Mamablogger. Vraag 2 is niet heel bescheiden ;-), maar ik ben blij met het positieve antwoord.
Gemini van Google
Deze screenshots zijn gemaakt in Gemini, de AI tool van Google.
En natuurlijk ChatGPT
Deze vragen stelde ik aan ChatGPT. Hier heb ik zelf een account, dus hij weet dat dit mijn blog is. Toch kon hij nog meer vertellen over Mamablogger en de populariteit van de blog.
Vindbaarheid Mamablogger in zoekmachines
Ook in de zoekmachines scoort Mamablogger hoog. Zowel in Google als in Bing, staat Mamablogger op de zoekterm Mamablogger op de eerste plaats.
Verklaring media kit
- Voor een winactie wordt geen tarief gerekend bij een review waarvoor Mamablogger hetzelfde product ontvangt, anders geldt een aangepast tarief;
- Een artikel welke volledig is geschreven door AI, wordt niet geaccepteerd op Mamablogger.
Extra samenwerkingsmogelijkheden
Banner plaatsing
Wil je een banner plaatsen in de sidebar van Mamablogger? dat kan! Deze banner is niet alleen zichtbaar op de homepage, maar is zichtbaar op alle pagina’s op Mamablogger. Je kunt een banner plaatsen voor drie maanden, zes maanden en een jaar. Mail voor de tarieven naar info@mariscakenter.nl.
Samenwerkingen en foto’s
Als wij een samenwerking aangaan doe ik mijn uiterste best om prachtige foto’s te maken. Geen rommelige achtergrond met snoeren etc. en bij outfitfoto’s zorg ik er altijd voor dat het hele plaatje klopt. Dat maakt ieder artikel uniek. Bij een samenwerking worden vaak ook items meegestuurd. Het maakt mij niet zozeer uit wat de waarde daarvan is, ik vind dat iedereen met wie ik samen werk dezelfde inspanning mag verwachten. Dan maakt het niet uit of ik kleding of een kinderwagen opgestuurd krijg, ik wil kwaliteit leveren. Ik ga daarom gerust naar het park voor een fotoshoot, zorg voor mooie achtergronden etc. Hieronder wat voorbeelden;
Voorbeelden van foto’s die ik maak voor artikelen op Mamablogger
Op deze foto’s zie je uiteenlopende situaties en samenwerkingen. Van dagjes weg tot vakanties en van productreviews tot DIY’s. Zoals je ziet wordt er veel aandacht besteed aan het maken van goede foto’s en worden de foto’s op de mooist mogelijke manier bewerkt. Foto’s worden altijd rechtgetrokken en onrust op de achtergrond wordt voorkomen. Als we samen gaan werken mag je ervan uitgaan dat de samenwerking de aandacht krijgt die het verdient.
Viral gaan (90.000 unieke bezoekers in één maand), en waarom dat interessant is voor adverteerders
Halverwege maart 2020 daalden de bezoekersaantallen van Mamablogger wat en dat had alles te maken met het Coronavirus. Die weken waren onduidelijk; men moest een balans vinden tussen thuiswerken, kinderen helpen met hun schoolwerk, het huishouden etc. Heel begrijpelijk, gezondheid gaat voor en de rest is bijzaak.
Eind maart gingen de bezoekersaantallen echter weer omhoog en bereikte Mamablogger meer dan 90.000 unieke bezoekers in één maand, wauw! Wat ik hiermee wil laten zien is dat bezoekersaantallen kunnen fluctueren en een artikel opeens viral kan gaan. Als adverteerder profiteer je daarvan.
Wil je vrijblijvend iets naar Mamablogger sturen? Dat kan! Je kunt dit sturen naar:
Boenstoep 38
2809RX Gouda